Sunday, October 13, 2013

Cat de dur este juratul Top Chef, Joseph Hadad, cu fiica lui

Chef Joseph Hadad, unul dintre cei trei jurati ai celei mai savuroase competitii gastronomice a momentului, Top Chef, emisiune ce va incepe in curand la Antena 1 isi creste singur cei trei copii, avand o relatie extraordinara cu ei. Chef Hadad marturiseste ca in noul sezon al show-ului va fi la fel de exigent, dar atitudinea sa se va schimba.
top-chef-hadad-fetita
„Cine ma cunoaste, stie ca sunt un perfectionist si pretind foarte mult de la oamenii cu care colaborez. Nu poti sa vrei sa devii Chef si sa fii delasator. Sau neatent. Sau neglijent.

Revazand insa primul sezon de la Top Chef, mi-am dat seama ca, din dorinta ca oamenii sa inteleaga ce gresesc, am fost prea dur, uneori chiar impulsiv. In noul sezon, voi fi la fel de pretentios, dar voi explica cu mai multa rabdare care-s cerintele mele. Pana si pustoaica mea a zis ca sunt mult mai dur la televizor decat acasa!”.

Cu Lipaz, fetita lui cea mica, Chef Hadad are un ritual de la care nu se abate niciodata: „In fiecare dimineata, la ora 7, lui Lipaz, fata mea mai mica, ii impletesc coditele. Desi sunt foarte obosit, ma bucura orice minut petrecut cu ea. Sa stii ca ii impletesc parul foarte frumos. Gasesc sprijin si in fata mea mai mare, Daniela, care ma ajuta in fiecare zi, coboara cu Lipaz in fata casei si sta cu ea pana cand vine soferul scolii sa o duca la scoala.”

Antena 1 le readuce telespectatorilor in aceasta toamna cel mai sofisticat si rafinat format de cooking din lume si pune pe muchie de cutit abilitatile a 24 dintre cei mai buni bucatari din Romania. Dintre acestia, doar unul singur poate pleca acasa cu trofeul Top Chef, titlu pentru care va trebui sa-si demonstreze indemanarea, cultura culinara, creativitatea si adaptabilitatea in cele mai inedite situatii, sub atenta supraveghere a celui mai rafinat juriu de profil.

No comments:

Post a Comment