Sunday, February 3, 2013

El a castigat Top Chef Romania! Iata cu ce a impresionat juriul!



Giovanni Piselli a fost desemnat castigatorul primei editii a concursului "Top Chef", difuzat de Antena 1. In urma competitiei, el s-a ales cu un premiu substantial de 50.000 de euro si, bineinteles, cu notorietate.

Giovanni Piselli a impresionat juriul Top Chef format din Joseph Hadad, Tudor Constantinescu si Nicolai Tand prin inventivitate si prin corectitudinea preparatelor realizate.

Momentul decisiv care i-a adus marele premiu a fost proba desertului, care l-a distantat de competitorul Nicolae Lontras.

Giovanni a realizat o Trilogie de ciocolata: Moelleux de ciocolata alba,Tarteleta cu ganache de ciocolata si in interior crema de caramel, nuca si migdale caramelizate si Mousse de ciocolata alba si inghetata de ciocolata cu lapte.


"Nu m-am gandit ca voi pleca acasa cu titlul Top Chef. Am venit aici cu ceva in cap, l-am facut si am fost apreciat. Cred ca il pun pe perete, o sa-l pastrez toata viata! Nu voi uita niciodata experienta asta", a declarat Giovanni Piselli.

„Giovannii este un Chef, un bucatar creativ. Iese din tot ce inseamna comun. Reinventeaza lucrurile. In momentul in care pregateste ceva, cu siguranta vrea sa surprinda” e parerea lui Tudor Constantinescu.

„Finala a fost buna. Eu sunt foarte impacat, sunt foarte multumit. Ma bucur pentru Giovanni ca a castigat, a meritat sa castige, e un bucatar extraordinar. Le multumesc tuturor ca au fost cu mine, ca m-au sustinut, ca au avut grija de mine, aici, la Top Chef, ca mi-am facut din nou prietenii in Romania. Mergem inainte. E doar un concurs.” spune Nico Lontras.

No comments:

Post a Comment